Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Emmis" data-source="post: 1338553" data-attributes="member: 176039"><p>Tack för din ingående analys. Tror ordet väldämpad är ngt att fokusera på. Jag tänker att jag åker på skär om det inte blir för brant. Men tekniken finns det nog att jobba med ännu. Har inte drillats i nån valfri slalomklubb sedan 5 års ålder direkt. Vet inte vilka knäproblem du dras med men håller med i analysen att oregelbundenhet, tex eftermiddags-stek pist ner mot byn skall undvikas. Ja de finns ju fler anledningar till att undvikem dem men det blir att pausa frekvent om det är långt ner. . Har inte stått i en puckelpist på 5(?) år men tror nog de ger samma. </p><p>Får man fråga vad dina knäproblem är o vilket skydd du åker med? Har själv två olika, en gummibandsstrumpa som jag misstänker eg bara är placebo samt en neoprem socka med knäled i metall som skall stabilisera i sidled. Den senare upplevde jag ifjol som lite för stel.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emmis, post: 1338553, member: 176039"] Tack för din ingående analys. Tror ordet väldämpad är ngt att fokusera på. Jag tänker att jag åker på skär om det inte blir för brant. Men tekniken finns det nog att jobba med ännu. Har inte drillats i nån valfri slalomklubb sedan 5 års ålder direkt. Vet inte vilka knäproblem du dras med men håller med i analysen att oregelbundenhet, tex eftermiddags-stek pist ner mot byn skall undvikas. Ja de finns ju fler anledningar till att undvikem dem men det blir att pausa frekvent om det är långt ner. . Har inte stått i en puckelpist på 5(?) år men tror nog de ger samma. Får man fråga vad dina knäproblem är o vilket skydd du åker med? Har själv två olika, en gummibandsstrumpa som jag misstänker eg bara är placebo samt en neoprem socka med knäled i metall som skall stabilisera i sidled. Den senare upplevde jag ifjol som lite för stel. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka skidor?
Tillbaka
Topp