Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilka skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MoaBajs" data-source="post: 110751" data-attributes="member: 40942"><p>Jag skulle säga ett par Head mad_trix, de är grymma i pisten, lätta att köra carving med bra att lära sig på att köra bra i pisterna, duger i puder inte de bästa men ok, underbara i luften och sköna att raila med, helt super att köra switch med, en helt underbar all round skida, fast framför allt en bra carvingskida, bra isgrepp!! så det är mitt tips, men scott p3 är nog bra också, satsa absolut på ett par twintip, du kommer antagligen att vilja ha ett par snabbt och det är ju inte direkt mycket svårare att åka på twintip (förutom att många har dåligare isgrepp), så twintip absolut!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MoaBajs, post: 110751, member: 40942"] Jag skulle säga ett par Head mad_trix, de är grymma i pisten, lätta att köra carving med bra att lära sig på att köra bra i pisterna, duger i puder inte de bästa men ok, underbara i luften och sköna att raila med, helt super att köra switch med, en helt underbar all round skida, fast framför allt en bra carvingskida, bra isgrepp!! så det är mitt tips, men scott p3 är nog bra också, satsa absolut på ett par twintip, du kommer antagligen att vilja ha ett par snabbt och det är ju inte direkt mycket svårare att åka på twintip (förutom att många har dåligare isgrepp), så twintip absolut!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilka skidor?
Tillbaka
Topp