Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilka skidor ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lima-ko" data-source="post: 220454" data-attributes="member: 15091"><p>Alla skidor är bra, inga är bäst. Det gäller bara att välja den som passar din åkstil och åkning bäst.</p><p>Ruka är vad jag vet ett tillhåll för is, så även Åre (oftast). Smalare skida, snabbare kantbyte, lättare att få grepp på is. </p><p>Hur mkt offpist känner du att du kommer åka, eller rättare sagt, hur mycket puder, som är djupare än knädjupt?</p><p>Du kommer få tumma på någonting för det finns ingen skida som är bra på allt, frågan är bara vad du pririterar mest.</p><p>Nå Salomon, vilka är de?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lima-ko, post: 220454, member: 15091"] Alla skidor är bra, inga är bäst. Det gäller bara att välja den som passar din åkstil och åkning bäst. Ruka är vad jag vet ett tillhåll för is, så även Åre (oftast). Smalare skida, snabbare kantbyte, lättare att få grepp på is. Hur mkt offpist känner du att du kommer åka, eller rättare sagt, hur mycket puder, som är djupare än knädjupt? Du kommer få tumma på någonting för det finns ingen skida som är bra på allt, frågan är bara vad du pririterar mest. Nå Salomon, vilka är de? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilka skidor ?
Tillbaka
Topp