Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilka skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 379876" data-attributes="member: 53337"><p>köp salomon spk om du ska ha pjäxa.. gryyyymt skön och jävligt snygg! funkar super</p><p></p><p>skidor är väl lite såvrare..</p><p></p><p>jons skida är ju stenhård(eller ja inte stenhård men head brukar ha riktigt hårda skidor)</p><p>till skillnad från armada som har typ samma flex som rossignol.. så då äre bara å välja..</p><p></p><p>antingen kan du göra feta butters och nospressar med armada laggen, eller så kan du stompa 20 meters hopp utan problem me jon skidan..</p><p></p><p>tänk lite på sånt innan du börjar gå efter design och sånna grejjer.. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>men jo gillar du hårt, ta jon.. gillar du mjukt, ta armada!</p><p>/jeppe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 379876, member: 53337"] köp salomon spk om du ska ha pjäxa.. gryyyymt skön och jävligt snygg! funkar super skidor är väl lite såvrare.. jons skida är ju stenhård(eller ja inte stenhård men head brukar ha riktigt hårda skidor) till skillnad från armada som har typ samma flex som rossignol.. så då äre bara å välja.. antingen kan du göra feta butters och nospressar med armada laggen, eller så kan du stompa 20 meters hopp utan problem me jon skidan.. tänk lite på sånt innan du börjar gå efter design och sånna grejjer.. :) men jo gillar du hårt, ta jon.. gillar du mjukt, ta armada! /jeppe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilka skidor?
Tillbaka
Topp