Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilka skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snortpowder" data-source="post: 453804" data-attributes="member: 65223"><p>Du grabben. om du vill ha ett tips som skulle kunna ge dig ett par skidor som passar dig så får du nog skriva lite mer utförligt om dig.</p><p></p><p>Ok, vi vet din vikt och längd. </p><p></p><p>Lämplig fakta att tilllägga är:</p><p></p><p>Ålder</p><p></p><p>Erfarenhet/skills</p><p></p><p>Ska du bara åka park eller vill du göra annat också?</p><p></p><p>Vad för typ av skidor gillar du, hårda/mjuka?</p><p></p><p>Vad har du för åkstil.</p><p></p><p>Jag håller förövrigt med Utter!</p><p></p><p>Jag vet inte så mkt om jibb-skidor då det är långt ifrån vad jag tycker är kul. </p><p>Men om du vill ha advekata tipps om skidor föreslår jag att du skriver mer utförligt om dig och din erfarenhet och din åkstil.</p><p></p><p>David Askengren</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snortpowder, post: 453804, member: 65223"] Du grabben. om du vill ha ett tips som skulle kunna ge dig ett par skidor som passar dig så får du nog skriva lite mer utförligt om dig. Ok, vi vet din vikt och längd. Lämplig fakta att tilllägga är: Ålder Erfarenhet/skills Ska du bara åka park eller vill du göra annat också? Vad för typ av skidor gillar du, hårda/mjuka? Vad har du för åkstil. Jag håller förövrigt med Utter! Jag vet inte så mkt om jibb-skidor då det är långt ifrån vad jag tycker är kul. Men om du vill ha advekata tipps om skidor föreslår jag att du skriver mer utförligt om dig och din erfarenhet och din åkstil. David Askengren [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilka skidor?
Tillbaka
Topp