Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
vilka skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="coig" data-source="post: 23789" data-attributes="member: 12090"><p>Ska du nere och trängas i Cham så gå till Foot Works i Cham sud, de har räddat mångas säsonger. Absolut bäst på pjux där nere och de kommer hjälpa dig hela säsongen om nått skit händer. Det händer ju att man kör sönder saker och reserv delar behövs. Dessa snubbar får alpingaraget att se ut som amatörer. </p><p></p><p>Skidor, tja andra har sagt det. Köp begagnat på plats. Du sparar inga pengar på att köpa hemma men det kan vara trist att stå och pruta lagg när du bara vill upp på berget och kruta på. Ta lite tid på dig, kolla runt och testa. Salomon och Dynastar har (eller hade i alla fall) test center på Grand Montets, allt du behöver är ett par lagg att ta dig dit på så kan du prova en massa mysigt. </p><p></p><p>Lev väl där nere. JAg förbannar min taskiga rygg.</p><p></p><p>PS glömde, Big is Better när det gäller skidor DS</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="coig, post: 23789, member: 12090"] Ska du nere och trängas i Cham så gå till Foot Works i Cham sud, de har räddat mångas säsonger. Absolut bäst på pjux där nere och de kommer hjälpa dig hela säsongen om nått skit händer. Det händer ju att man kör sönder saker och reserv delar behövs. Dessa snubbar får alpingaraget att se ut som amatörer. Skidor, tja andra har sagt det. Köp begagnat på plats. Du sparar inga pengar på att köpa hemma men det kan vara trist att stå och pruta lagg när du bara vill upp på berget och kruta på. Ta lite tid på dig, kolla runt och testa. Salomon och Dynastar har (eller hade i alla fall) test center på Grand Montets, allt du behöver är ett par lagg att ta dig dit på så kan du prova en massa mysigt. Lev väl där nere. JAg förbannar min taskiga rygg. PS glömde, Big is Better när det gäller skidor DS [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
vilka skidor?
Tillbaka
Topp