Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
vilka skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 23793" data-attributes="member: 13861"><p>-->mini1</p><p></p><p>Självklart vet och tycker även jag att V-Ski Pro är en bra skida, propsade själv på att en polare skulle köpa dom som telisskida i vintras. Och om du hade mött mig i vintras hade du sett ett par Explosive under mina fossingar tills jag helt enkelt var tvungen att kassera dom på grund av för mycket stenskravel. Har kört Völkl i flera omgångar och har alltid varit nöjd med märket, det var inte det som var min poäng. Jag ville bara påpeka att det finns ett ganska tydligt mönster i vissa inlägg och att jag tycker inte att forumet ska vara en plats för smygreklam från branschens sida. </p><p></p><p>Om du uppfattar att jag kastar skit på dig så ber jag om ursäkt för det var absolut inte meningen. Jag vet att du har plussat för andra skidor och har ett stort kunnande om vilka plank som är bra eller inte. </p><p></p><p>Okeh!?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 23793, member: 13861"] -->mini1 Självklart vet och tycker även jag att V-Ski Pro är en bra skida, propsade själv på att en polare skulle köpa dom som telisskida i vintras. Och om du hade mött mig i vintras hade du sett ett par Explosive under mina fossingar tills jag helt enkelt var tvungen att kassera dom på grund av för mycket stenskravel. Har kört Völkl i flera omgångar och har alltid varit nöjd med märket, det var inte det som var min poäng. Jag ville bara påpeka att det finns ett ganska tydligt mönster i vissa inlägg och att jag tycker inte att forumet ska vara en plats för smygreklam från branschens sida. Om du uppfattar att jag kastar skit på dig så ber jag om ursäkt för det var absolut inte meningen. Jag vet att du har plussat för andra skidor och har ett stort kunnande om vilka plank som är bra eller inte. Okeh!? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
vilka skidor?
Tillbaka
Topp