Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lee-nus" data-source="post: 566894" data-attributes="member: 58561"><p>vad gäller den saken så förutsätter jag att trådskaparen i fråga kan hantera skidor av den kalibern eftersom han tittat på dem själv. och det är ju inte så att de bara görs i en längd heller. utan att ta hänsyn till hans längd (173 cm tydligen) är väl 174 cm czar knappast en omöjlighet även om man man bara väger 63? vad gäller blowern minns jag inte ens vad den fanns i för längder mer än 193 och 185, men möjligen också 177 då.</p><p></p><p>kul att du lyckats roa dig i alla fall!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lee-nus, post: 566894, member: 58561"] vad gäller den saken så förutsätter jag att trådskaparen i fråga kan hantera skidor av den kalibern eftersom han tittat på dem själv. och det är ju inte så att de bara görs i en längd heller. utan att ta hänsyn till hans längd (173 cm tydligen) är väl 174 cm czar knappast en omöjlighet även om man man bara väger 63? vad gäller blowern minns jag inte ens vad den fanns i för längder mer än 193 och 185, men möjligen också 177 då. kul att du lyckats roa dig i alla fall! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka skidor?
Tillbaka
Topp