Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
vilka skis? (updajt)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 80259" data-source="post: 398489"><p>Jag är ungefär som dig i storleken, och åker på AR6;or.</p><p>En kanonskida som verkligen funkar till allting, kör bindningen monterad 2cm bakom mitt (true center -2cm). Funkar utmärkt i pist, park och op men endel dyktendenser vid mycket snö. Hade nog gått bättre om dom var standard/bakmonterade i pist och op men behövde dom mest för park. Skönt flex som gör dom rejält lekfulla, kanske en aning mjuka för dom största hoppen. Dessutom är dom superlätta (tyckte jag) villket är rätt skönt.</p><p></p><p>Kostar vell ioförsig lite mer än 3k, men slå till på ett par av förra årets modell så kan du nog hitta något för det priset. Jag é nöjd!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 80259, post: 398489"] Jag är ungefär som dig i storleken, och åker på AR6;or. En kanonskida som verkligen funkar till allting, kör bindningen monterad 2cm bakom mitt (true center -2cm). Funkar utmärkt i pist, park och op men endel dyktendenser vid mycket snö. Hade nog gått bättre om dom var standard/bakmonterade i pist och op men behövde dom mest för park. Skönt flex som gör dom rejält lekfulla, kanske en aning mjuka för dom största hoppen. Dessutom är dom superlätta (tyckte jag) villket är rätt skönt. Kostar vell ioförsig lite mer än 3k, men slå till på ett par av förra årets modell så kan du nog hitta något för det priset. Jag é nöjd! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
vilka skis? (updajt)
Tillbaka
Topp