vilka skor använder du?

• Trådstartare Trådstartare The_Snarf
  • Start datum Start datum
T

The_Snarf

Guest
vilka skor använder du?
Posta bilder och skriv vad du har för skor när snön försvunnit och det blir sommar
mina etnies rockstar fader vulc

Senast ändrad:
vilka skor använder du?
jag kör på DVS x LRG collab / chico brenes signature sko, dom e så fett sköna!

chicodvslrg.JPG

vilka skor använder du?
Okej, antingen så börjar jag bli gammal och inte riktigt förstår mig på din svengelska rubrik, eller så är den retaderad.

Vilka skor jag har på mig när himmelriket/vintern försvunnit? Är det en fråga menad som att det ska försvinna? Liksom för alltid?

Himmelriket känns som en plats, det är ju inte vintern. Menar du då vilka skor man ska när himmelriket försvunnit som en fråga, och vintern som en annan?

Finns ens himmelriket? Eller är det en symbolisk plats? Isåfall vilken? Om den ska försvinna så kan det ju vara kul om man varit där. Underlättar även valet av skor efter det har försvunnit, om jag vet vad för sorts plats det var innan.

Jag har svarta skor.

vilka skor använder du?
maertin sa:
Okej, antingen så börjar jag bli gammal och inte riktigt förstår mig på din svengelska rubrik, eller så är den retaderad.

Vilka skor jag har på mig när himmelriket/vintern försvunnit? Är det en fråga menad som att det ska försvinna? Liksom för alltid?

Himmelriket känns som en plats, det är ju inte vintern. Menar du då vilka skor man ska när himmelriket försvunnit som en fråga, och vintern som en annan?

Finns ens himmelriket? Eller är det en symbolisk plats? Isåfall vilken? Om den ska försvinna så kan det ju vara kul om man varit där. Underlättar även valet av skor efter det har försvunnit, om jag vet vad för sorts plats det var innan.

Jag har svarta skor.
hahahaha!

vilka skor använder du?
Fixa rubriken, skriv ordentligt och posta en bild själv, så har du dig en tråd! Bra idé, men väldigt dåligt utfört.

vilka skor använder du?
Ok med himmelriket menade jag vintern. För de som vill iha en bild

Jag är ganska ny på freeride så

uppläggnings funktionen funka inte första gången

Senast ändrad:
vilka skor använder du?
vilka skor använder du?
Ett tips köp från amazon.com fick mina fader vulc för 300 + frakt från usa fett värt

vilka skor använder du?
maertin sa:

Jag har svarta skor.
asroligt hur kliniskt han städade upp tråden efter denna bombningen och hur fruktansvärt övertydligt han skrev om sina formuleringar för att undvika nya attacker

kommer inte våren innan sommarn eller är det bara jag?

vilka skor använder du?
Ok ett fel av mig. Jag rättade till trånden för att jag vill inte ha ett dåligt rykte påFR.

vilka skor använder du?
halfwaycrook sa:
asroligt hur kliniskt han städade upp tråden efter denna bombningen och hur fruktansvärt övertydligt han skrev om sina formuleringar för att undvika nya attacker

kommer inte våren innan sommarn eller är det bara jag?
det är bara du.

vilka skor använder du?
den här tråden är om vilka skor du använder INTE varför jag fixade tråden

Tillbaka
Topp