Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilka skydd behövs?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="boardrider" data-source="post: 238873" data-attributes="member: 63902"><p>mycket bättre att bryta underarmen som man gör utan handlesskydd än överarmen.. lovar jag vet.. bröt i oktober överarmen, när jag kitea, precis över armbågen operation och grejer och alla läkare sa att de va synd att du inte bröt underarmen istället.... varför jo för bruten överarm blir gips över armbågen som är extremt känslig för fixerat läge så bara efter 3-4 veckor får armbågen menn för livet pga fixeringen.. plus att det går massa nerver på undersidan av överarmen som sitter känsligare än på underarmen vid brott och därmed påverkas lättare... så skall inte köra med handleds skydd i fortsättningen om jag nu kan göra min säsong i anton pga av den jävla rörligheten i överarmen..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="boardrider, post: 238873, member: 63902"] mycket bättre att bryta underarmen som man gör utan handlesskydd än överarmen.. lovar jag vet.. bröt i oktober överarmen, när jag kitea, precis över armbågen operation och grejer och alla läkare sa att de va synd att du inte bröt underarmen istället.... varför jo för bruten överarm blir gips över armbågen som är extremt känslig för fixerat läge så bara efter 3-4 veckor får armbågen menn för livet pga fixeringen.. plus att det går massa nerver på undersidan av överarmen som sitter känsligare än på underarmen vid brott och därmed påverkas lättare... så skall inte köra med handleds skydd i fortsättningen om jag nu kan göra min säsong i anton pga av den jävla rörligheten i överarmen.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilka skydd behövs?
Tillbaka
Topp