Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka STÖCKLI STORMRIDER skall det vara?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blackriverpaint" data-source="post: 580630" data-attributes="member: 16052"><p>Jag kan bara bekräfta vad rabbit säger.</p><p></p><p>Dynastar Pro Legend eller Movement Goliath är lite mjukare än racestock, lite bredare (cirka 100mm under foten) samt att de har en liknande skärning. Jag tycker nog att mina Goliath 184cm har varit de bästa allround skidorna som jag nàgonsin haft. Detta är baserat pà 80% storslalom i offpist och 20% gott&blandat. 83kg 176cm med en bakgrund pà Atomic GS racestock ocksà.</p><p></p><p>Det är inte skidor som är direkt i framkant av dagens trender men de funkar jäkligt bra när àken är 1500m fallhöjd med skiftande förhàllande (läs vilken bra alp som helst) om du klarar tygla dem. Finns mànga skidor med mer flyt i det djupa pudret men vill du ha stöckli sà är det inte det du fràgar efter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blackriverpaint, post: 580630, member: 16052"] Jag kan bara bekräfta vad rabbit säger. Dynastar Pro Legend eller Movement Goliath är lite mjukare än racestock, lite bredare (cirka 100mm under foten) samt att de har en liknande skärning. Jag tycker nog att mina Goliath 184cm har varit de bästa allround skidorna som jag nàgonsin haft. Detta är baserat pà 80% storslalom i offpist och 20% gott&blandat. 83kg 176cm med en bakgrund pà Atomic GS racestock ocksà. Det är inte skidor som är direkt i framkant av dagens trender men de funkar jäkligt bra när àken är 1500m fallhöjd med skiftande förhàllande (läs vilken bra alp som helst) om du klarar tygla dem. Finns mànga skidor med mer flyt i det djupa pudret men vill du ha stöckli sà är det inte det du fràgar efter. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka STÖCKLI STORMRIDER skall det vara?
Tillbaka
Topp