Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilka telis ska jag ha?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="twintiptelis" data-source="post: 50067" data-attributes="member: 15811"><p>Tjena!</p><p>Jag har tänkt att köpa nya telemark lagg i höst.</p><p>Jag är 1.79 lång</p><p>85 kg</p><p>Åkt telemark i 3 år</p><p>Skidan ska vara runt 1.77</p><p>svängradie kring 16 m</p><p></p><p>Eftersom att jag till 95% åker i pisten, med kanonsnö så vill jag ha en skida som går på räls i hårt före. Har kört på mina salomon twintip tills nu! dom är för mjuka för att ha kul när det är lite hårt i backen.</p><p>Skidan ska gärna ha bra sväng, carvingsvängar på telis är bland det skönaste som finns!</p><p></p><p>/hoppas på svar</p><p></p><p>/Magnus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="twintiptelis, post: 50067, member: 15811"] Tjena! Jag har tänkt att köpa nya telemark lagg i höst. Jag är 1.79 lång 85 kg Åkt telemark i 3 år Skidan ska vara runt 1.77 svängradie kring 16 m Eftersom att jag till 95% åker i pisten, med kanonsnö så vill jag ha en skida som går på räls i hårt före. Har kört på mina salomon twintip tills nu! dom är för mjuka för att ha kul när det är lite hårt i backen. Skidan ska gärna ha bra sväng, carvingsvängar på telis är bland det skönaste som finns! /hoppas på svar /Magnus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilka telis ska jag ha?
Tillbaka
Topp