Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
vilka twintip börja jag köpa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eff" data-source="post: 784756"><p>varför bidrar du med din åsikt när du uppenbarligen inte besitter någon kunskap?</p><p></p><p>ont: jag har åkt på en dynastar troublemaker i några säsonger och jag tycker den är riktigt skön i pisten, samtidigt som den levererar bra i parken. men om du behöver en skida för även puder så rekommenderar jag scott p4, riktigt bra allround-skida. om du kan lägga djuppudret åt sidan (d.v.s. inte ska till alperna eller något) så tycker jag att du kan prova Dynastar Trouble! jag kopplade den till tråden så du kan få en direktlänk där ifrån. om du inte har så mycket benstyrka så kan det vara bra att prova tjejvarianten som heter Dynastar Sweet Trouble.</p><p></p><p>hoppas det hjälper.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eff, post: 784756"] varför bidrar du med din åsikt när du uppenbarligen inte besitter någon kunskap? ont: jag har åkt på en dynastar troublemaker i några säsonger och jag tycker den är riktigt skön i pisten, samtidigt som den levererar bra i parken. men om du behöver en skida för även puder så rekommenderar jag scott p4, riktigt bra allround-skida. om du kan lägga djuppudret åt sidan (d.v.s. inte ska till alperna eller något) så tycker jag att du kan prova Dynastar Trouble! jag kopplade den till tråden så du kan få en direktlänk där ifrån. om du inte har så mycket benstyrka så kan det vara bra att prova tjejvarianten som heter Dynastar Sweet Trouble. hoppas det hjälper. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
vilka twintip börja jag köpa?
Tillbaka
Topp