Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
vilka twintip ska ja välja? någon som kör på goa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Koppelman" data-source="post: 344062" data-attributes="member: 57206"><p>Då dom lagg du nu redan har är några om utav dom bästa allround-parkskidorna som finns idag så varför inte behålla dom såvida inte stålkanterna osv. är utslitna.</p><p>Public enemy har en midja på 85 mm (?) som räcker gott & väl för att köra lite puder, dom funkar väldigt bra i pist för att vara en parkskida och funkar självklart mer än utmärkt i parken. </p><p>Annars kan jag rekommendera Dynastar Troublemaker som jag själv kör på, dom funkar bra var man än åker (för att då vara en parkskida), lite mindre midja än Public enemy, den ligger på 79 mm. </p><p></p><p>Vad vill du att din nya skida ska ha för egenskaper som Public Enemy riktigt har?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Koppelman, post: 344062, member: 57206"] Då dom lagg du nu redan har är några om utav dom bästa allround-parkskidorna som finns idag så varför inte behålla dom såvida inte stålkanterna osv. är utslitna. Public enemy har en midja på 85 mm (?) som räcker gott & väl för att köra lite puder, dom funkar väldigt bra i pist för att vara en parkskida och funkar självklart mer än utmärkt i parken. Annars kan jag rekommendera Dynastar Troublemaker som jag själv kör på, dom funkar bra var man än åker (för att då vara en parkskida), lite mindre midja än Public enemy, den ligger på 79 mm. Vad vill du att din nya skida ska ha för egenskaper som Public Enemy riktigt har? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
vilka twintip ska ja välja? någon som kör på goa?
Tillbaka
Topp