Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka twintips för offpist (skog) + jibbing?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Flashen" data-source="post: 370019" data-attributes="member: 29051"><p>Hej,</p><p>Letar som sagt efter ett par twins för att ha som offpistkomplement till mina 191cm Mantra. De skall användas för lite lätt jibbing samt att ha som offpistskida för skogen. Således bör de vara smidiga och lättåkta. Ett plus om de även funkar hyggligt i pisten. Hade tänkt mig en midja på ca. 85-90mm. Är själv 195cm lång......vad skall man satsa på?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Flashen, post: 370019, member: 29051"] Hej, Letar som sagt efter ett par twins för att ha som offpistkomplement till mina 191cm Mantra. De skall användas för lite lätt jibbing samt att ha som offpistskida för skogen. Således bör de vara smidiga och lättåkta. Ett plus om de även funkar hyggligt i pisten. Hade tänkt mig en midja på ca. 85-90mm. Är själv 195cm lång......vad skall man satsa på? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka twintips för offpist (skog) + jibbing?
Tillbaka
Topp