Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka twintips för offpist (skog) + jibbing?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TexMurphy" data-source="post: 370021" data-attributes="member: 73781"><p>Letar själv efter liknande skida. Det jag letar efter är en skogs skida som skall köras i fernies puderskogar men som inte är pest i pist. Min allround skida är en Karma mao så letar jag efter en lite mjukare och lite fetare skida.</p><p></p><p>Jag förstår inte ritktigt vadför du vill ha en skida att kompletera mantran men ändå vara i samma storleksklass.</p><p></p><p>Men men...</p><p></p><p>Det jag lutar åt är en Scott P4 eller en Rossi Steeze. Båda skall vara väldigt smidiga för sin storlek dock så är Steezen kanske lite för fet för din smak då den mäter in på 110mm.</p><p></p><p>Tex</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TexMurphy, post: 370021, member: 73781"] Letar själv efter liknande skida. Det jag letar efter är en skogs skida som skall köras i fernies puderskogar men som inte är pest i pist. Min allround skida är en Karma mao så letar jag efter en lite mjukare och lite fetare skida. Jag förstår inte ritktigt vadför du vill ha en skida att kompletera mantran men ändå vara i samma storleksklass. Men men... Det jag lutar åt är en Scott P4 eller en Rossi Steeze. Båda skall vara väldigt smidiga för sin storlek dock så är Steezen kanske lite för fet för din smak då den mäter in på 110mm. Tex [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka twintips för offpist (skog) + jibbing?
Tillbaka
Topp