Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilka twintips ska jag köpa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="osc" data-source="post: 144926" data-attributes="member: 50323"><p>om du ska lägga ut 4-5 tusen så kan du få en riktigt bra skida om du beställer från sport-conrad då kan man nästan få vilken man vill förutom de allra dyraste. jag kör me ross scratch fs 174 och jag tycker att det är en riktigt bra skida jag har desvärre inte hunnit köra riktigt hårt i pisten med den men du kan ju kolla runt på olika skidrecensioner här på freeride och se vilka som verkar bäst. tyvärr så hade sport-conrad fortfarande slut på look bindningarna senast jag kollade och hade bara marker kvar. har inte själv kört på marker men den allmänna uppfattningen om dom här på FR är inte så positiv, vilket den däremot är om look och det håller jag med om, det är en ruskigt bra bindning, så om du ska beställa från sport-conrad så kan det vara värt att vänta på den. du kan ju skicka ett mail och fråga om och när dom kommer att få in dom. Om dom inte kommer att få in några look eller om du inte ids vänta så ska du nog köpa den dyrare av de två marker de har alltså den som går upp till DIN 14</p><p></p><p>Dynastar Nothing but trouble kanske skulle vara något att kika på du var ju ganska lång och s-c hade inte så många modeller runt 180 cm dom finns i 182 och kostar 339 euro med den dyrare bindningen och frakten går på 22 euro så du har dom hemma vid dörren för ca 3500 kr.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="osc, post: 144926, member: 50323"] om du ska lägga ut 4-5 tusen så kan du få en riktigt bra skida om du beställer från sport-conrad då kan man nästan få vilken man vill förutom de allra dyraste. jag kör me ross scratch fs 174 och jag tycker att det är en riktigt bra skida jag har desvärre inte hunnit köra riktigt hårt i pisten med den men du kan ju kolla runt på olika skidrecensioner här på freeride och se vilka som verkar bäst. tyvärr så hade sport-conrad fortfarande slut på look bindningarna senast jag kollade och hade bara marker kvar. har inte själv kört på marker men den allmänna uppfattningen om dom här på FR är inte så positiv, vilket den däremot är om look och det håller jag med om, det är en ruskigt bra bindning, så om du ska beställa från sport-conrad så kan det vara värt att vänta på den. du kan ju skicka ett mail och fråga om och när dom kommer att få in dom. Om dom inte kommer att få in några look eller om du inte ids vänta så ska du nog köpa den dyrare av de två marker de har alltså den som går upp till DIN 14 Dynastar Nothing but trouble kanske skulle vara något att kika på du var ju ganska lång och s-c hade inte så många modeller runt 180 cm dom finns i 182 och kostar 339 euro med den dyrare bindningen och frakten går på 22 euro så du har dom hemma vid dörren för ca 3500 kr. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilka twintips ska jag köpa?
Tillbaka
Topp