Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilka twintips?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gal1" data-source="post: 608973" data-attributes="member: 102164"><p>Tjenare! är nu dags att införskaffa ett par nya twintips.</p><p>Jag hänger för det mesta i parken men kan även bli lite big jumps / offpist.</p><p>Har än så länge bara tittat närmare på Afterbang (och då tänkt använda griffon12 binds) som värkar vara en grym skida för parken och samtidigt bra i större hopp om man lär sig "kontrollera" dem.</p><p>Jag är på ett ungefär 172cm lång och väger ungefär 61kg.</p><p>Skulle vara grymt tacksam om ni kom med lite tips om skidor/bindningarna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gal1, post: 608973, member: 102164"] Tjenare! är nu dags att införskaffa ett par nya twintips. Jag hänger för det mesta i parken men kan även bli lite big jumps / offpist. Har än så länge bara tittat närmare på Afterbang (och då tänkt använda griffon12 binds) som värkar vara en grym skida för parken och samtidigt bra i större hopp om man lär sig "kontrollera" dem. Jag är på ett ungefär 172cm lång och väger ungefär 61kg. Skulle vara grymt tacksam om ni kom med lite tips om skidor/bindningarna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilka twintips?
Tillbaka
Topp