Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilka vantar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="andy90001" data-source="post: 943323" data-attributes="member: 132584"><p>grejen är att jag söker ett par vantar som ska vara varma och sköna och gärna hålla i etr par år, och jag har hört att läder är ett bra och slitstarkt material. sen kommer ju vanten inte bara användas i vemdalen v.8, det kommer ju flera år som kan bli ännu kallare. </p><p></p><p>och grejen att jag vill hitta en extra varm vante, är at jag redan har en lite billigare variant här hemma, som jag vet inte är så varm. det kan man ju byta med ifall man skulle koka om händerna.</p><p></p><p>sen om ni vet några andra bättre alternativ som finns på naturkompaniet/stadium så får ni ju gärna förslå dem. har ju hört att läder på greppsidan av hansken är bra, men lite dyrare...</p><p></p><p>Edit: om ni vet någon fingerhandske, som också är väldigt varm, så kan ni ju gärna föreslå dem också!</p><p>Edit2: kan ju också tillägga att jag var i åre förra året, och då frös jag verkligen ihjäl om händerna. kommer inte ihåg vad det var för temperaturer, men dem låg väl på ca 10 minus. då hade jag ett par everest tumvantar som kostade mig 200 kr... jag är lixom en sån där grabb som kan gå runt i skolan där det är 18 plusgrader, och svettas under armarna men samtidigt vara kall om händerna! :p</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="andy90001, post: 943323, member: 132584"] grejen är att jag söker ett par vantar som ska vara varma och sköna och gärna hålla i etr par år, och jag har hört att läder är ett bra och slitstarkt material. sen kommer ju vanten inte bara användas i vemdalen v.8, det kommer ju flera år som kan bli ännu kallare. och grejen att jag vill hitta en extra varm vante, är at jag redan har en lite billigare variant här hemma, som jag vet inte är så varm. det kan man ju byta med ifall man skulle koka om händerna. sen om ni vet några andra bättre alternativ som finns på naturkompaniet/stadium så får ni ju gärna förslå dem. har ju hört att läder på greppsidan av hansken är bra, men lite dyrare... Edit: om ni vet någon fingerhandske, som också är väldigt varm, så kan ni ju gärna föreslå dem också! Edit2: kan ju också tillägga att jag var i åre förra året, och då frös jag verkligen ihjäl om händerna. kommer inte ihåg vad det var för temperaturer, men dem låg väl på ca 10 minus. då hade jag ett par everest tumvantar som kostade mig 200 kr... jag är lixom en sån där grabb som kan gå runt i skolan där det är 18 plusgrader, och svettas under armarna men samtidigt vara kall om händerna! :p [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilka vantar?
Tillbaka
Topp