Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
VILKA VINNER awardsen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ChristofferAldell" data-source="post: 197543" data-attributes="member: 47512"><p>Jag tycker iaf att det var mycket grymma bidrag och bra intiativ att ha tävlingen. Detta är ett steg för utvecklingen att få sporten större samt inspirerande för alla filmare runtom i Sverige. Fortsätt med denna tävlingen, och alla filmare -> fortsätt som ni gjort, jag tycker ALLA filmer är bra & roliga att titta på, alla filmer har sina egna stilar och detta gör det intressant att titta på alla bidrag. Det är bra att alla inte bara klipper efter någon norm utan att alla verkligen har gått sina egna vägar med filmerna!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ChristofferAldell, post: 197543, member: 47512"] Jag tycker iaf att det var mycket grymma bidrag och bra intiativ att ha tävlingen. Detta är ett steg för utvecklingen att få sporten större samt inspirerande för alla filmare runtom i Sverige. Fortsätt med denna tävlingen, och alla filmare -> fortsätt som ni gjort, jag tycker ALLA filmer är bra & roliga att titta på, alla filmer har sina egna stilar och detta gör det intressant att titta på alla bidrag. Det är bra att alla inte bara klipper efter någon norm utan att alla verkligen har gått sina egna vägar med filmerna! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
VILKA VINNER awardsen?
Tillbaka
Topp