Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Vilken är bäst?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Danimal" data-source="post: 28092" data-attributes="member: 14122"><p>men jakob...</p><p>är inte candide´s 900 i mammoth i happy days GRYMMAST! killen ligger säkert 15m upp i luften och klämmer till med två grabs... (osäker på vad för grabs han klipper till med...) och stompar skiten!</p><p></p><p>jag sitter och kollar på det hoppet i slowmotion nästan varje dag och jag får lika mycket stånd varje gång!</p><p>DET ÄR HELT SJUKT!!!</p><p>...men det är ju bara min åsikt</p><p></p><p>fast allt som allt är nog propaganda bäst... känns så bara, fast happy dayz är ju den nyare av dom så det är nog den man ska köpa..!</p><p>//D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Danimal, post: 28092, member: 14122"] men jakob... är inte candide´s 900 i mammoth i happy days GRYMMAST! killen ligger säkert 15m upp i luften och klämmer till med två grabs... (osäker på vad för grabs han klipper till med...) och stompar skiten! jag sitter och kollar på det hoppet i slowmotion nästan varje dag och jag får lika mycket stånd varje gång! DET ÄR HELT SJUKT!!! ...men det är ju bara min åsikt fast allt som allt är nog propaganda bäst... känns så bara, fast happy dayz är ju den nyare av dom så det är nog den man ska köpa..! //D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Vilken är bäst?
Tillbaka
Topp