Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilken är den bästa allround skidan av 1080 och völkl v-pro ??
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oskar_Nft" data-source="post: 73068" data-attributes="member: 28877"><p>V-pron fick dåligt i åka skidor test men det säger ju inte så mycket, tex pratade jag med en tjej som har varit testare och hon berättade att vissa märken sa " Om du gillar skidan kan du ju få ett par......."</p><p></p><p>Jag kör på ett par V-pro och är grymmt nöjd, den är mycket styvare än 1080 vilket jag gillar. 1080 kanske är mer lättåkt men du får ut mer av v-pron. Jag tyckte det kändes lite konstigt i början när jag körde men när man har åkt in skidan så gillar man den mer och mer. Jag skulle inte byta bort den mot någon skida som finns på marknaden. Fakie körningen beror ju hur man monterar bindningen, jag tycker att det inte är några som helst problem att åka fakie.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oskar_Nft, post: 73068, member: 28877"] V-pron fick dåligt i åka skidor test men det säger ju inte så mycket, tex pratade jag med en tjej som har varit testare och hon berättade att vissa märken sa " Om du gillar skidan kan du ju få ett par......." Jag kör på ett par V-pro och är grymmt nöjd, den är mycket styvare än 1080 vilket jag gillar. 1080 kanske är mer lättåkt men du får ut mer av v-pron. Jag tyckte det kändes lite konstigt i början när jag körde men när man har åkt in skidan så gillar man den mer och mer. Jag skulle inte byta bort den mot någon skida som finns på marknaden. Fakie körningen beror ju hur man monterar bindningen, jag tycker att det inte är några som helst problem att åka fakie. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilken är den bästa allround skidan av 1080 och völkl v-pro ??
Tillbaka
Topp