Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Vilken är Sveriges/Världens flackaste backe?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MrBubbelgum" data-source="post: 98350" data-attributes="member: 29351"><p>Jag tror att jag ska åka störtlopp oftare, skönt att som 1/6 000 000 000 av jordens befolkning kunna påverka så mycket som att en mindre skidanläggning typ, Idre jämnas helt sonika med marken bara genom att skippa några svängar. Nu är det ju så att jag aldrig åker i Idre utan bor i Åretrakten, så om min sparv ska bajsa på VD:n bil i Idre måste stackarsn flyga de ca. 30 milen det är fågelvägen till Idre för att ska kunna jämna skiten med marken. det betyder att eftersom fågel-aset lider av kraftig diarré som han inte får släppa innan VD:ns bil så har nog min sparv, min hjältefågel antingen misslyckats och sprejat ner en traktor i Härjedalen som får helt andra konsekvenser än Idres bortgång, ELLER så dör nog min lilla sparv i Sveg av tarmvred.</p><p></p><p>Slutsats: Om jag åker störlopp i morgon på min lediga dag som kommer antingen en bonde i Härjedalen köra av vägen med traktorn, smälla in i grannens hönshus och, på amerikanskt filmmanér spränga hela skiten i luften och bonde + 10 000 höns brinner inne. ELLER så störtar en sparv ner död i Sveg "centrum" på torget utanför Sibylla.</p><p></p><p>Jag ska nog raila i morgon...</p><p>=C=</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MrBubbelgum, post: 98350, member: 29351"] Jag tror att jag ska åka störtlopp oftare, skönt att som 1/6 000 000 000 av jordens befolkning kunna påverka så mycket som att en mindre skidanläggning typ, Idre jämnas helt sonika med marken bara genom att skippa några svängar. Nu är det ju så att jag aldrig åker i Idre utan bor i Åretrakten, så om min sparv ska bajsa på VD:n bil i Idre måste stackarsn flyga de ca. 30 milen det är fågelvägen till Idre för att ska kunna jämna skiten med marken. det betyder att eftersom fågel-aset lider av kraftig diarré som han inte får släppa innan VD:ns bil så har nog min sparv, min hjältefågel antingen misslyckats och sprejat ner en traktor i Härjedalen som får helt andra konsekvenser än Idres bortgång, ELLER så dör nog min lilla sparv i Sveg av tarmvred. Slutsats: Om jag åker störlopp i morgon på min lediga dag som kommer antingen en bonde i Härjedalen köra av vägen med traktorn, smälla in i grannens hönshus och, på amerikanskt filmmanér spränga hela skiten i luften och bonde + 10 000 höns brinner inne. ELLER så störtar en sparv ner död i Sveg "centrum" på torget utanför Sibylla. Jag ska nog raila i morgon... =C= [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Vilken är Sveriges/Världens flackaste backe?
Tillbaka
Topp