Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vilken arrangör rekommenderas?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="byn" data-source="post: 1292536" data-attributes="member: 163152"><p>Hej.</p><p>Jag jobbar i Passo de Tonale o Ponte de Legno.</p><p>Man har varierande åkning .</p><p>Passo är Alperna med glaciären på 3000 m o i Ponte har du skog runt ner till 1100 m.</p><p>Området är bra för man hittar lätt o kommer inte bort .</p><p>Så man kan variera efter väder vilket är bra när det blåser eller är flat ljus.</p><p>45 minuter med gratis buss till Madonna di Campilio.</p><p>En liten men prisvärd ort o mysig.</p><p>Jag gör min 6 vinter här.</p><p>Du kan se lite bilder på FB Christerskidor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="byn, post: 1292536, member: 163152"] Hej. Jag jobbar i Passo de Tonale o Ponte de Legno. Man har varierande åkning . Passo är Alperna med glaciären på 3000 m o i Ponte har du skog runt ner till 1100 m. Området är bra för man hittar lätt o kommer inte bort . Så man kan variera efter väder vilket är bra när det blåser eller är flat ljus. 45 minuter med gratis buss till Madonna di Campilio. En liten men prisvärd ort o mysig. Jag gör min 6 vinter här. Du kan se lite bilder på FB Christerskidor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vilken arrangör rekommenderas?
Tillbaka
Topp