Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken av alternativen på parksnowboard är bäst?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="krilleee" data-source="post: 360560" data-attributes="member: 50333"><p>Hej, jag hade tänkt köpa mig en parkbräda till den här säsongen. Jag väger ca 90 kg, är lite över 190 lång och har ca 29 cm i bootsen (44-45). Jag har letat runt och har hittat ett antal brädor som borde passa men tar er till hjälp för att hitta den bästa av dom. Jag hade tänkt köpa en bräda som är runt 160 lång. </p><p>Alternativ</p><p>Burton dominant 159</p><p>Bataleon evil twin 159</p><p>Elan artec 4.1 158 (föregångaren var väl med i good wood 2007?)</p><p>FTWO TNT 159</p><p>GNU Street 157</p><p>Capita stair master 159</p><p>Rome Artifact 159</p><p></p><p>Om ni har andra förslag så är dom välkomna</p><p></p><p>MVH kristofer</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="krilleee, post: 360560, member: 50333"] Hej, jag hade tänkt köpa mig en parkbräda till den här säsongen. Jag väger ca 90 kg, är lite över 190 lång och har ca 29 cm i bootsen (44-45). Jag har letat runt och har hittat ett antal brädor som borde passa men tar er till hjälp för att hitta den bästa av dom. Jag hade tänkt köpa en bräda som är runt 160 lång. Alternativ Burton dominant 159 Bataleon evil twin 159 Elan artec 4.1 158 (föregångaren var väl med i good wood 2007?) FTWO TNT 159 GNU Street 157 Capita stair master 159 Rome Artifact 159 Om ni har andra förslag så är dom välkomna MVH kristofer [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken av alternativen på parksnowboard är bäst?
Tillbaka
Topp