Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vilken bar ligger högst över havet?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xavier" data-source="post: 1140816" data-attributes="member: 64225"><p>Det bör väl vara baren i La Riconada alternativt Cerro de Pasco, båda gruvstäder i Peru (vilket jag förutsätter att det finns en, gruvfolk brukar inte spotta i glaset). Annars mer rimliga gissningar är väl de högsta städerna i Bolivia, exempelvis Colquechaca (dock bara några tusen innevånare). Fast jag skulle satsa på El Alto, Bolivia, 4150m över havet och knappt en miljon innevånare. Där borde du kunna skrämma upp åtminstone en bartender som kan mixa en Tom Collins utan att fråga vad den innehåller.</p><p>Jag har räknat bort diverse småbyar i Tibet och indiska Jammu-Kashmir</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xavier, post: 1140816, member: 64225"] Det bör väl vara baren i La Riconada alternativt Cerro de Pasco, båda gruvstäder i Peru (vilket jag förutsätter att det finns en, gruvfolk brukar inte spotta i glaset). Annars mer rimliga gissningar är väl de högsta städerna i Bolivia, exempelvis Colquechaca (dock bara några tusen innevånare). Fast jag skulle satsa på El Alto, Bolivia, 4150m över havet och knappt en miljon innevånare. Där borde du kunna skrämma upp åtminstone en bartender som kan mixa en Tom Collins utan att fråga vad den innehåller. Jag har räknat bort diverse småbyar i Tibet och indiska Jammu-Kashmir [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vilken bar ligger högst över havet?
Tillbaka
Topp