Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken Bataleon bräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BataZion" data-source="post: 861141" data-attributes="member: 98886"><p>Jag hade kört på Goliatetn jag tror inte att du kommer att gnälla på att den är för lång. Jag va lite kritisk själv till min när jag fick höra att den va 157 men jag ansåg att det inte va värt att betala extra 3k för 3 cm kortare bräda dom pengarna hade man kunnat laggt på nått annat coolt.</p><p></p><p>Snowflake sluta skapa drama hela tiden och sluta lägga ord i min mun. Jag sa att jag hade teknikst sätt rätt inte att nån annan hade fel. Och sen om Hasse känner att han blivit felbehandlad lr vad det e för fjäder du försöker göra en höna av, så kan han nog tala för sig själv han behöver nog inte en liten chiwawa som dig själv som skäller åt han när han i behov av det!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BataZion, post: 861141, member: 98886"] Jag hade kört på Goliatetn jag tror inte att du kommer att gnälla på att den är för lång. Jag va lite kritisk själv till min när jag fick höra att den va 157 men jag ansåg att det inte va värt att betala extra 3k för 3 cm kortare bräda dom pengarna hade man kunnat laggt på nått annat coolt. Snowflake sluta skapa drama hela tiden och sluta lägga ord i min mun. Jag sa att jag hade teknikst sätt rätt inte att nån annan hade fel. Och sen om Hasse känner att han blivit felbehandlad lr vad det e för fjäder du försöker göra en höna av, så kan han nog tala för sig själv han behöver nog inte en liten chiwawa som dig själv som skäller åt han när han i behov av det! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken Bataleon bräda
Tillbaka
Topp