Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken Bataleon bräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 861146" data-attributes="member: 58560"><p>Goliath 157W finns på junkyard för 3500,</p><p></p><p>Skulle funderat på den och dom 2 jag postade om det nu tex är värt 850kr extra för bataleonen kontra völkl'n som då bland annat är 3 cm kortare</p><p></p><p>Jag är 178cm och kör på en 156 GNU carbon credit series (bananatech) och i backen är den guld men den känns aningen stor i parken skulle gärna gått ner lite i storlek men du skriver ju att du mest åker pist iom jobbet.</p><p></p><p>Om TBT intresset kommer pga recensioner så kan du ju likväl kolla bananatech och alla andra rockerbrädor då dom har fått likvärdiga recensioner</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 861146, member: 58560"] Goliath 157W finns på junkyard för 3500, Skulle funderat på den och dom 2 jag postade om det nu tex är värt 850kr extra för bataleonen kontra völkl'n som då bland annat är 3 cm kortare Jag är 178cm och kör på en 156 GNU carbon credit series (bananatech) och i backen är den guld men den känns aningen stor i parken skulle gärna gått ner lite i storlek men du skriver ju att du mest åker pist iom jobbet. Om TBT intresset kommer pga recensioner så kan du ju likväl kolla bananatech och alla andra rockerbrädor då dom har fått likvärdiga recensioner [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken Bataleon bräda
Tillbaka
Topp