Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken Bataleon bräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BataZion" data-source="post: 861511" data-attributes="member: 98886"><p>Komigen hur mycket ska du ha för att fixa en press bild där du har en abnorm halskedja med en gigantisk klocka runt halsen och somna i ett solari två ggr i veckan så vi får en hyllning till Flava flav. Får en nostalgi tripp för varje boooooooooooooooi du droppar. Förlåt att jag gled ot igen =P</p><p></p><p>Några sånna bräder har jag testat faktiskt kört på skatebananen några gånger och några andra brädor under skidtestar helgen. Ingen av dom e lika softa som TBT. Det är som jag sa i min tråd som försvan.</p><p>Tbt är lika fett för snowboard världen som dubbel kick va för skate världen enligt mig. Sen så får ni andra tycka exakt vad ni vill det är det som är så härligt med att ha egna åsikter =P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BataZion, post: 861511, member: 98886"] Komigen hur mycket ska du ha för att fixa en press bild där du har en abnorm halskedja med en gigantisk klocka runt halsen och somna i ett solari två ggr i veckan så vi får en hyllning till Flava flav. Får en nostalgi tripp för varje boooooooooooooooi du droppar. Förlåt att jag gled ot igen =P Några sånna bräder har jag testat faktiskt kört på skatebananen några gånger och några andra brädor under skidtestar helgen. Ingen av dom e lika softa som TBT. Det är som jag sa i min tråd som försvan. Tbt är lika fett för snowboard världen som dubbel kick va för skate världen enligt mig. Sen så får ni andra tycka exakt vad ni vill det är det som är så härligt med att ha egna åsikter =P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken Bataleon bräda
Tillbaka
Topp