Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken Bataleon bräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="cofffe" data-source="post: 863133" data-attributes="member: 117593"><p>Nu när vi snackar vinklar är lite osäker tror jag, kör nog på +21 -21? om man räknar 3 grader för varje streck? </p><p></p><p>Fast har trot att det var +13 -13 :-o </p><p></p><p>Jag är regular och tar först 15 grader sen blir de två streck till vänster på disken vilket jag har trot har varit 13,</p><p></p><p>Men sen läste jag lite mer om vinklar eller fick svar av coldis nån tråd jag skrev innan han skrev typ att man räknar typ 3 grader för varje streck alltså typ 3, 6, 9, 12, 15, 18, 21..... </p><p></p><p>Jag skrev att jag räknar 15 och två streck bakåt alltså åt vänster, han måste trot att jag räknar 15 och två streck åt höger för det kan bli bakåt beronde hur man ser det på eller:P</p><p></p><p>Tkr vinklarna är rätt bra iaf men tror jag ska gå ner lite kanske för det känns lite ont ibland när man gör tweakade blunts. </p><p></p><p>Kanske inte så viktigt då men undrar bara om jag har missupfattat hela med graderna? kan vara lite trög ibland :P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="cofffe, post: 863133, member: 117593"] Nu när vi snackar vinklar är lite osäker tror jag, kör nog på +21 -21? om man räknar 3 grader för varje streck? Fast har trot att det var +13 -13 :-o Jag är regular och tar först 15 grader sen blir de två streck till vänster på disken vilket jag har trot har varit 13, Men sen läste jag lite mer om vinklar eller fick svar av coldis nån tråd jag skrev innan han skrev typ att man räknar typ 3 grader för varje streck alltså typ 3, 6, 9, 12, 15, 18, 21..... Jag skrev att jag räknar 15 och två streck bakåt alltså åt vänster, han måste trot att jag räknar 15 och två streck åt höger för det kan bli bakåt beronde hur man ser det på eller:P Tkr vinklarna är rätt bra iaf men tror jag ska gå ner lite kanske för det känns lite ont ibland när man gör tweakade blunts. Kanske inte så viktigt då men undrar bara om jag har missupfattat hela med graderna? kan vara lite trög ibland :P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken Bataleon bräda
Tillbaka
Topp