Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken beteckning ska man gå på när man monterar bindningar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Johhhhan" data-source="post: 29646" data-attributes="member: 29461"><p>Sätt bara dit bindningarna åt det håll du åker, i ditt fall regular sen vrid du fötterna till du känner : " åh fan, nu står jag skönt , stabilt och hur bra som helst. " då skruvar du tills dom sitter sen är det bara att köra. Det är individuellt i vilka grader man står, att stå " duck " dvs framfoten vinklad framåt och bakfoten bakåt tyckte jag var rätt skönt förrut tills knäna inte tyckte det så då fick dom bestämma. Men huvudsaken är att det känns bra när du åker. vinkla på och testa dig fram, själv står jag + 20 fram + 7-8 bak..</p><p>lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Johhhhan, post: 29646, member: 29461"] Sätt bara dit bindningarna åt det håll du åker, i ditt fall regular sen vrid du fötterna till du känner : " åh fan, nu står jag skönt , stabilt och hur bra som helst. " då skruvar du tills dom sitter sen är det bara att köra. Det är individuellt i vilka grader man står, att stå " duck " dvs framfoten vinklad framåt och bakfoten bakåt tyckte jag var rätt skönt förrut tills knäna inte tyckte det så då fick dom bestämma. Men huvudsaken är att det känns bra när du åker. vinkla på och testa dig fram, själv står jag + 20 fram + 7-8 bak.. lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken beteckning ska man gå på när man monterar bindningar?
Tillbaka
Topp