Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilken bindning ska jag ha?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RWD" data-source="post: 1269698" data-attributes="member: 29440"><p>Jag har tyvärr ingen erfarenhet själv av xxl.</p><p>Om du köper bindningen själv så skulle jag dock först kolla upp med en butik att de kan/vill montera den. Verkar t.ex inte som att xxl säljer Tyrolia så då finns ju risken att de inte har monteringsmall till dem.</p><p>Men har du Stadium i närheten så har de t.ex Marker Griffon för 1995r och 25% rabatt just nu. De bör ju kunna göra ett bra pris på monteringen om du köper dem där.</p><p>Om du vill ha bättre odds för att monteringen ska bli rätt så kanske det kan vara värt en resa. Och kanske inhandla bindningen av dem som monterar och med lite tur få monteringen på köpet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RWD, post: 1269698, member: 29440"] Jag har tyvärr ingen erfarenhet själv av xxl. Om du köper bindningen själv så skulle jag dock först kolla upp med en butik att de kan/vill montera den. Verkar t.ex inte som att xxl säljer Tyrolia så då finns ju risken att de inte har monteringsmall till dem. Men har du Stadium i närheten så har de t.ex Marker Griffon för 1995r och 25% rabatt just nu. De bör ju kunna göra ett bra pris på monteringen om du köper dem där. Om du vill ha bättre odds för att monteringen ska bli rätt så kanske det kan vara värt en resa. Och kanske inhandla bindningen av dem som monterar och med lite tur få monteringen på köpet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilken bindning ska jag ha?
Tillbaka
Topp