Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilken bindning ska jag ha?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="STE-77" data-source="post: 1269701" data-attributes="member: 168085"><p>Ett sätt att minska risken för fel är att se på när jobbet utförs. Motivera det med att du älskar skidåkning och att du vill lära dig så att du i framtiden kan göra det själv. Om det inte är hårt tryck i verkstaden går förvånansvärt många med på det. Till och med att många blir smickrade av att du intressera dig. Var extremt trevlig och ställ frågor, då anstränger sig personen ännu mer.</p><p></p><p>Ovanstående är metoden jag skulle använda om jag bad Stadium, XXL eller liknande att göra ett jobb.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="STE-77, post: 1269701, member: 168085"] Ett sätt att minska risken för fel är att se på när jobbet utförs. Motivera det med att du älskar skidåkning och att du vill lära dig så att du i framtiden kan göra det själv. Om det inte är hårt tryck i verkstaden går förvånansvärt många med på det. Till och med att många blir smickrade av att du intressera dig. Var extremt trevlig och ställ frågor, då anstränger sig personen ännu mer. Ovanstående är metoden jag skulle använda om jag bad Stadium, XXL eller liknande att göra ett jobb. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilken bindning ska jag ha?
Tillbaka
Topp