Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilken bindning ska jag ha?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 1269783" data-attributes="member: 12152"><p>Inte för att skrämma upp trådstartaren, men du har sannerligen ett högre förtroende för butiker än vad jag har. Jag har åkt skidor sen slutet på 80-talet och jag har plöjt igenom en bra bit över hundra skidor genom åren. Även om jag monterar en hel del själv så blir det ibland den lata varianten och låta butiken borra. För mig har det i det läget blivit fel betydligt fler gånger än det har blivit rätt, det är helt säkert. Och det är inte 60-40 heller utan snarare 90% fel och 10% rätt. Det tog nog 20 år innan jag fick uppleva första gången det INTE blev fel. </p><p>En standardbindning på en 99mm skida dock borde inte vara några problem. Där funkar mallarna bra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 1269783, member: 12152"] Inte för att skrämma upp trådstartaren, men du har sannerligen ett högre förtroende för butiker än vad jag har. Jag har åkt skidor sen slutet på 80-talet och jag har plöjt igenom en bra bit över hundra skidor genom åren. Även om jag monterar en hel del själv så blir det ibland den lata varianten och låta butiken borra. För mig har det i det läget blivit fel betydligt fler gånger än det har blivit rätt, det är helt säkert. Och det är inte 60-40 heller utan snarare 90% fel och 10% rätt. Det tog nog 20 år innan jag fick uppleva första gången det INTE blev fel. En standardbindning på en 99mm skida dock borde inte vara några problem. Där funkar mallarna bra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilken bindning ska jag ha?
Tillbaka
Topp