Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken Bindning ska jag välja!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gaass" data-source="post: 161841" data-attributes="member: 60914"><p>Varför köpa flow liksom, varför inte snarare vänta 10 sek innan man åker så att bindningen verkligen är åtsatt som den ska vara. Det ligger lite hysteri över flow bindningarna tycker jag, som jag sa tidigare varför inte skaffa sig strap så att bidningen sitter som den ska, vem bryr sig om man har flow och blir klar några sek före de som har strap bindningar!</p><p></p><p>Säkerheten går först e mín mening!</p><p></p><p>Peace!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gaass, post: 161841, member: 60914"] Varför köpa flow liksom, varför inte snarare vänta 10 sek innan man åker så att bindningen verkligen är åtsatt som den ska vara. Det ligger lite hysteri över flow bindningarna tycker jag, som jag sa tidigare varför inte skaffa sig strap så att bidningen sitter som den ska, vem bryr sig om man har flow och blir klar några sek före de som har strap bindningar! Säkerheten går först e mín mening! Peace! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken Bindning ska jag välja!
Tillbaka
Topp