Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilken Booster strap och var köpa den?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ace_DG" data-source="post: 994802" data-attributes="member: 12483"><p>[USER=29415]@la_grave[/USER]: Frågan är om BS verkligen hjälper om du från redan från start har problem med att få pjäxskaftet att omsluta benet, sannolikt inte tyvärr.</p><p></p><p>Jag monterade Boosters på mina Technica Diablo 130 i höstas, mest för att jag var nyfiken. Då jag väger 93 kg och ärligt talat åker mest i pist valde jag World Cup-versionen. Jag köpte dom på Udéns i Gbg, tyvärr till klart överpris ser jag. Dom franska siterna har ett betydligt rimligare pris (59€), vilket också det känns dyrt för en synnerligen enkel konstruktion, sannolikt enkel att tillverka, inga speciella material eller så!</p><p></p><p>Jag har inte riktigt hunnit utvärdera effekten av dom. Dom ger dock en något annorlunda flexkänsla i pjäxan, jag får återkomma med en recension. </p><p></p><p>/A</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ace_DG, post: 994802, member: 12483"] [USER=29415]@la_grave[/USER]: Frågan är om BS verkligen hjälper om du från redan från start har problem med att få pjäxskaftet att omsluta benet, sannolikt inte tyvärr. Jag monterade Boosters på mina Technica Diablo 130 i höstas, mest för att jag var nyfiken. Då jag väger 93 kg och ärligt talat åker mest i pist valde jag World Cup-versionen. Jag köpte dom på Udéns i Gbg, tyvärr till klart överpris ser jag. Dom franska siterna har ett betydligt rimligare pris (59€), vilket också det känns dyrt för en synnerligen enkel konstruktion, sannolikt enkel att tillverka, inga speciella material eller så! Jag har inte riktigt hunnit utvärdera effekten av dom. Dom ger dock en något annorlunda flexkänsla i pjäxan, jag får återkomma med en recension. /A [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilken Booster strap och var köpa den?
Tillbaka
Topp