Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken bräda är det?Märke osv?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snowdiver" data-source="post: 453777" data-attributes="member: 66422"><p>Det är så att jag fått en nokia bräda av en släkting som vunnit den i en tävling. Brädan andas kvalitet och jag tror att det kan vara ett bra snowboardmärke som ligger bakom...</p><p>Frågan är bara vilket det är här ni kommer in i bilden...</p><p>Infon som jag har är:</p><p>Brädan är made in Austria =österike=) Och det står Arena series 154 på den.</p><p>nosen är 6 cm längre än tailen </p><p>midjan är 248mm, längden på brädan är 154cm, Verkar vara 0,5 till 1,0 cm Tapered shape</p><p>Brädan är väldigt styv . Jag har prövat att googla i ett par timmar men hittar endast en annan nokia reklambräda som är gjord av ett märke vid namn endevour snowboards:http://img19.imageshack.us/img19/1349/82558567sk3.gif (är bilden) men detta märke kommer från british columbia. Dock ej omöjligt att brädan ej är gjord i Österike. Burton gör vissa modeller i österike. Min bräda är också med n-gage tryck dock med riddare med horn som darkstar skateboards logga.</p><p>Tack för er tid ni som orkar bry er!=)</p><p>Snart är det snö igen dont worry!</p><p>/</p><p>Mark</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snowdiver, post: 453777, member: 66422"] Det är så att jag fått en nokia bräda av en släkting som vunnit den i en tävling. Brädan andas kvalitet och jag tror att det kan vara ett bra snowboardmärke som ligger bakom... Frågan är bara vilket det är här ni kommer in i bilden... Infon som jag har är: Brädan är made in Austria =österike=) Och det står Arena series 154 på den. nosen är 6 cm längre än tailen midjan är 248mm, längden på brädan är 154cm, Verkar vara 0,5 till 1,0 cm Tapered shape Brädan är väldigt styv . Jag har prövat att googla i ett par timmar men hittar endast en annan nokia reklambräda som är gjord av ett märke vid namn endevour snowboards:http://img19.imageshack.us/img19/1349/82558567sk3.gif (är bilden) men detta märke kommer från british columbia. Dock ej omöjligt att brädan ej är gjord i Österike. Burton gör vissa modeller i österike. Min bräda är också med n-gage tryck dock med riddare med horn som darkstar skateboards logga. Tack för er tid ni som orkar bry er!=) Snart är det snö igen dont worry! / Mark [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken bräda är det?Märke osv?
Tillbaka
Topp