Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken bräda passar mig?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chesper88" data-source="post: 818887" data-attributes="member: 100987"><p>Burton blunt</p><p>Capita Indoor survival fk</p><p>Salomon Acid</p><p>Ride DH</p><p></p><p>4 brädor i okej prisklass. Längden avgör du efter smak men framförallt din vikt i förhållande till brädans flex. Bra brädor allihopa. Observera att alla listade är med rocker, eftersom du vill ha en mjuk föreslår jag en sådan. Det ger inga hinder sålänge du inte åker i sjukt stora hopp. Väger du mer än eller 70kg skulle jag säga 155, väger du 60kg så ta en 150.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chesper88, post: 818887, member: 100987"] Burton blunt Capita Indoor survival fk Salomon Acid Ride DH 4 brädor i okej prisklass. Längden avgör du efter smak men framförallt din vikt i förhållande till brädans flex. Bra brädor allihopa. Observera att alla listade är med rocker, eftersom du vill ha en mjuk föreslår jag en sådan. Det ger inga hinder sålänge du inte åker i sjukt stora hopp. Väger du mer än eller 70kg skulle jag säga 155, väger du 60kg så ta en 150. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken bräda passar mig?
Tillbaka
Topp