Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken bräda passar mig?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sibbeee" data-source="post: 818890" data-attributes="member: 89358"><p>brädan bör väll vara ungefär under hakan eller någon stans vid adamsäpplet, jag tror 154 eller 156 men det är ju bäst om du går på en snow/skate butik och kollar så du vet.</p><p></p><p></p><p>reverse camber(rocker) brädor är mjuk och är lättare att göra pressar med än vanlliga camber brädor.</p><p></p><p>Bräd förslag</p><p>Capita horrorscope FK</p><p>Capita indoor survival FK</p><p>Forum Youngblood Chilly Dog</p><p>Forum destroyer chilly dog</p><p>Lib tech skatebanana</p><p>GNU Park Pickle </p><p>Rome Garage Rocker </p><p>DC PBJ</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sibbeee, post: 818890, member: 89358"] brädan bör väll vara ungefär under hakan eller någon stans vid adamsäpplet, jag tror 154 eller 156 men det är ju bäst om du går på en snow/skate butik och kollar så du vet. reverse camber(rocker) brädor är mjuk och är lättare att göra pressar med än vanlliga camber brädor. Bräd förslag Capita horrorscope FK Capita indoor survival FK Forum Youngblood Chilly Dog Forum destroyer chilly dog Lib tech skatebanana GNU Park Pickle Rome Garage Rocker DC PBJ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken bräda passar mig?
Tillbaka
Topp