Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken bräda ska jag köpa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="krulliton" data-source="post: 814795" data-attributes="member: 89579"><p>Tjena! Jag befinner mig just nu i Whistler, Canada och jag ska köpa en ny bräda. Jag funderar på att köpa en Burton Costum 154 cm eller en Burton Costum flying V 154 cm. Jag åker mest offpist men även lite park. Jag väger ca 80 kg och är 174 cm lång och har skostorlek 42. Vilken av dessa två är bäst för mig. Eller har ni något annat tips på bräda?</p><p></p><p>Tack för alla svar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="krulliton, post: 814795, member: 89579"] Tjena! Jag befinner mig just nu i Whistler, Canada och jag ska köpa en ny bräda. Jag funderar på att köpa en Burton Costum 154 cm eller en Burton Costum flying V 154 cm. Jag åker mest offpist men även lite park. Jag väger ca 80 kg och är 174 cm lång och har skostorlek 42. Vilken av dessa två är bäst för mig. Eller har ni något annat tips på bräda? Tack för alla svar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken bräda ska jag köpa?
Tillbaka
Topp