Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken bräda ska man egentligen ha?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="extrem4now" data-source="post: 148422" data-attributes="member: 53710"><p>hehe.. pinn ahar fan rätt pm flow.. själv hör jag till dom som tycker att dom sitter som skit:P dom e inge sköna helt enkelt.. extrem gör däremot så jävla sköna brädor.. jag kör nu bl a på en extrem enlight.. det e en kolfiber bräda osm e helt underbar att köra offpist med och den fuinkar överallt, men inte så jävla bra i poarlken dock men du verkar ju inte ska köra där:P enlight brädan går loss på typ 6000 men det värt det.. och jag skulle lätt satsa på ett par andra bindningar.. ett par hårda, eftersom du vill ha en offpist bräda så komer brädan vara ganska hård.. burton cartel bindnigarna har jag på min och det e lätt värt dom pengarna..</p><p></p><p>/A</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="extrem4now, post: 148422, member: 53710"] hehe.. pinn ahar fan rätt pm flow.. själv hör jag till dom som tycker att dom sitter som skit:P dom e inge sköna helt enkelt.. extrem gör däremot så jävla sköna brädor.. jag kör nu bl a på en extrem enlight.. det e en kolfiber bräda osm e helt underbar att köra offpist med och den fuinkar överallt, men inte så jävla bra i poarlken dock men du verkar ju inte ska köra där:P enlight brädan går loss på typ 6000 men det värt det.. och jag skulle lätt satsa på ett par andra bindningar.. ett par hårda, eftersom du vill ha en offpist bräda så komer brädan vara ganska hård.. burton cartel bindnigarna har jag på min och det e lätt värt dom pengarna.. /A [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken bräda ska man egentligen ha?
Tillbaka
Topp