Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken bräda ska man egentligen ha?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pinn" data-source="post: 148429" data-attributes="member: 44213"><p>..</p><p></p><p>japps.. Liptoon. </p><p></p><p>FLOW är liksom en sak för sig.. en hel kappa som täcker hela foten (nästan) och som lägger trycket fördelat över hela foten istället för på två punkter som de "vanliga" strap-bindningarna gör.</p><p></p><p>detta tror jag var deras ursprungliga idé . att fördela trycket bättre samt att få till en bindning som man kom lätt i och ur och det har de ju lyckats med.</p><p></p><p>det negativa jag hör om FLOW är väl bara att man inte sitter fast alls på samma sköna sätt som med ett par strap-bindningar. sen är det inte samma sköna hälgrepp i flow som i "vanliga" bindningar. men detta är endast vad jag har hört.</p><p></p><p>jag skulle inte byta till flow om ja så fick 10.000kr / år ... det är MIN inställning.</p><p></p><p></p><p></p><p>/Pinn</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pinn, post: 148429, member: 44213"] .. japps.. Liptoon. FLOW är liksom en sak för sig.. en hel kappa som täcker hela foten (nästan) och som lägger trycket fördelat över hela foten istället för på två punkter som de "vanliga" strap-bindningarna gör. detta tror jag var deras ursprungliga idé . att fördela trycket bättre samt att få till en bindning som man kom lätt i och ur och det har de ju lyckats med. det negativa jag hör om FLOW är väl bara att man inte sitter fast alls på samma sköna sätt som med ett par strap-bindningar. sen är det inte samma sköna hälgrepp i flow som i "vanliga" bindningar. men detta är endast vad jag har hört. jag skulle inte byta till flow om ja så fick 10.000kr / år ... det är MIN inställning. /Pinn [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken bräda ska man egentligen ha?
Tillbaka
Topp