Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Aartman" data-source="post: 838481" data-attributes="member: 119358"><p>Jag är ganska ny på snowboards och uppenbarligen har jag inte stenkoll. Men jag börjar se ljuset mer och mer för varje dag och jag har till stor del freeride forumet att tacka för det. </p><p></p><p>Jag såg din aktivitet här på freeride och fick förtroende för dig. Det som gjorde att jag inte nappade direkt är att jag inte hitta så mycket information om Smokin MIP när jag googlade den och att priset var lite mer än jag tänkt mig. Du glömde även ange längd och bredd på brädan. När det gäller cambern kan jag inte säga att jag är fullt medveten om vad som är det bästa för mig men av vad jag läst och tagit reda på så är det som frestar mest en rocker eftersom jag är nybörjare och tror jag kommer trivas med lekfullheten i den. Sen vet jag inte om jag ska låta en sån detalj som cambern avgöra heller. Folk här på forumet får gärna ge sina råd och åsikter.</p><p></p><p></p><p>Vad säger ni här på forumet om en Smokin MIP 100% twin med centrerad stance för en nybörjare?</p><p></p><p>Jag förstår det också som att <strong>3000</strong> kr är ett bra pris för <strong> Smokin MIP från 08-09 med Bent Metal Bisquit++ bindningar från 07-08</strong> men det kan vara bra att höra vad någon som vet mer än jag säger?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Aartman, post: 838481, member: 119358"] Jag är ganska ny på snowboards och uppenbarligen har jag inte stenkoll. Men jag börjar se ljuset mer och mer för varje dag och jag har till stor del freeride forumet att tacka för det. Jag såg din aktivitet här på freeride och fick förtroende för dig. Det som gjorde att jag inte nappade direkt är att jag inte hitta så mycket information om Smokin MIP när jag googlade den och att priset var lite mer än jag tänkt mig. Du glömde även ange längd och bredd på brädan. När det gäller cambern kan jag inte säga att jag är fullt medveten om vad som är det bästa för mig men av vad jag läst och tagit reda på så är det som frestar mest en rocker eftersom jag är nybörjare och tror jag kommer trivas med lekfullheten i den. Sen vet jag inte om jag ska låta en sån detalj som cambern avgöra heller. Folk här på forumet får gärna ge sina råd och åsikter. Vad säger ni här på forumet om en Smokin MIP 100% twin med centrerad stance för en nybörjare? Jag förstår det också som att [b]3000[/b] kr är ett bra pris för [b] Smokin MIP från 08-09 med Bent Metal Bisquit++ bindningar från 07-08[/b] men det kan vara bra att höra vad någon som vet mer än jag säger? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken bräda?
Tillbaka
Topp