Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Aartman" data-source="post: 838487" data-attributes="member: 119358"><p>Jag har också fått ett annat erbjudande:</p><p></p><p>En Burton Custom (camber-modellen) 09/10</p><p></p><p>Fakta om brädan:</p><p></p><p>The Channel (binding system)</p><p>SHAPE: Directional</p><p>FLEX: Twin</p><p>CORE: Super Fly II™ Core with Dualzone™ EGD™ and Negative Profile</p><p>FIBERGLASS: Triax™ Response Fiberglass, NEW Lightning Bolts, and Carbon I-Beam™</p><p>BASE: NEW Sintered N2O WFO</p><p>EDGES: Grip and Rip™ Tune</p><p>SIDEWALLS: 10:45™</p><p>EXTRAS: Pro-Tip™, and Infinite Ride™</p><p></p><p>Detta för <strong>2900</strong> kr.</p><p></p><p>Är det ett bra kap? Eftersom förra alternativet har bindningar som följer med till nästan samma pris så är den åtminstone billigare men vad säger ni?</p><p></p><p>Jag är mycket tacksam för era svar och er hjälp!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Aartman, post: 838487, member: 119358"] Jag har också fått ett annat erbjudande: En Burton Custom (camber-modellen) 09/10 Fakta om brädan: The Channel (binding system) SHAPE: Directional FLEX: Twin CORE: Super Fly II™ Core with Dualzone™ EGD™ and Negative Profile FIBERGLASS: Triax™ Response Fiberglass, NEW Lightning Bolts, and Carbon I-Beam™ BASE: NEW Sintered N2O WFO EDGES: Grip and Rip™ Tune SIDEWALLS: 10:45™ EXTRAS: Pro-Tip™, and Infinite Ride™ Detta för [b]2900[/b] kr. Är det ett bra kap? Eftersom förra alternativet har bindningar som följer med till nästan samma pris så är den åtminstone billigare men vad säger ni? Jag är mycket tacksam för era svar och er hjälp! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken bräda?
Tillbaka
Topp