Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken burton bräda för park och hopp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MejMig" data-source="post: 200678"><p>Tyvärr Ebbot, man kan visst stava mig mej. Det har varit rätt i många år. I mellanstadiet (många år sedan) fick jag lära mej det av en svensklärare. Själv har jag använt det i många år. Jag tror nog att Blayquiz vet att man ska inleda meningar med versaler (stor bokstav), men det verkar vara ganska vedertaget att i diskussionsfora slarva lite med det skrivna. Men jag håller med dej, när man förkortar, förenklar ord, skriver om ord så har jag svårt att få en snabb och sammanhängande läshastighet och läsförståelse, ibland verkar det se ut som folk faktiskt inte kan stava (och vad ger det för intryck?). Blayqiuz: Det är ett svar till Ebbot (men du kanske ändå reagear på något i mitt svar, det är inte meningen dock, det är bara lite onyanserad bild jag ger av diskussionfora), du är kvinnan som kommer att regera med Blunt och Cartel i parken i vintern! Jag önskar förstås Ebbot en härlig vintersäsong också!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MejMig, post: 200678"] Tyvärr Ebbot, man kan visst stava mig mej. Det har varit rätt i många år. I mellanstadiet (många år sedan) fick jag lära mej det av en svensklärare. Själv har jag använt det i många år. Jag tror nog att Blayquiz vet att man ska inleda meningar med versaler (stor bokstav), men det verkar vara ganska vedertaget att i diskussionsfora slarva lite med det skrivna. Men jag håller med dej, när man förkortar, förenklar ord, skriver om ord så har jag svårt att få en snabb och sammanhängande läshastighet och läsförståelse, ibland verkar det se ut som folk faktiskt inte kan stava (och vad ger det för intryck?). Blayqiuz: Det är ett svar till Ebbot (men du kanske ändå reagear på något i mitt svar, det är inte meningen dock, det är bara lite onyanserad bild jag ger av diskussionfora), du är kvinnan som kommer att regera med Blunt och Cartel i parken i vintern! Jag önskar förstås Ebbot en härlig vintersäsong också! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken burton bräda för park och hopp
Tillbaka
Topp