Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken Burton snownboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mans_Hilling" data-source="post: 7899" data-attributes="member: 14436"><p>BMC kan du nog nästan glömma, är brutalt dyr. Jag skippade den iaf.</p><p>Jag har själv köpt årets Custom, brutalt bra bräda. Den är ju inte hård, men mjuk vill jag inte hålla med om. Jag tyckte den var bra när jag åkte på min kompis förra året, (160 cm, precis som den jag köpt) och jag väger ändå 99 kilo, så för mjuk vet jag itne om man kan säga. </p><p>För att åka puder är den perfekt, hoppa likaså, helt enkelt en allroundbräda. Den tredje du nämde vet jag inget om, går den ens att få tag i? De flesta butiker köper nästan bara in seven, dragon, bmc och custom. (Där dragon och seven är typ jibb och pipe, BMC och Cust. allround.)</p><p>Låt dig inte luras i burtonkatalogen heller, där custombrädorna ser rent utsagt för jävliga ut, för när du har dem i handen, och man ser metallicen som är inlaggt (i grafiken, vrålsnyggt) så ändrar man sig med en gång. Snyggaste customen hittils!</p><p></p><p>Dragon och BMC ligger runt 7000, eller något över, custom på 5700 om jag inte mins fel. Den andra har jag ingen aning om.</p><p></p><p>Sen om du skall köpa bindnigar, köp för guds skull inte Custombindningar, har två par hemma (ett par 00 ett par 01 or) och de är aldesles för mjuka för att kunna få ner kraften i backen om man skall skära svängar i höga farter. jag Kör på CFX i år, bra bindning...</p><p></p><p>Ha det!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mans_Hilling, post: 7899, member: 14436"] BMC kan du nog nästan glömma, är brutalt dyr. Jag skippade den iaf. Jag har själv köpt årets Custom, brutalt bra bräda. Den är ju inte hård, men mjuk vill jag inte hålla med om. Jag tyckte den var bra när jag åkte på min kompis förra året, (160 cm, precis som den jag köpt) och jag väger ändå 99 kilo, så för mjuk vet jag itne om man kan säga. För att åka puder är den perfekt, hoppa likaså, helt enkelt en allroundbräda. Den tredje du nämde vet jag inget om, går den ens att få tag i? De flesta butiker köper nästan bara in seven, dragon, bmc och custom. (Där dragon och seven är typ jibb och pipe, BMC och Cust. allround.) Låt dig inte luras i burtonkatalogen heller, där custombrädorna ser rent utsagt för jävliga ut, för när du har dem i handen, och man ser metallicen som är inlaggt (i grafiken, vrålsnyggt) så ändrar man sig med en gång. Snyggaste customen hittils! Dragon och BMC ligger runt 7000, eller något över, custom på 5700 om jag inte mins fel. Den andra har jag ingen aning om. Sen om du skall köpa bindnigar, köp för guds skull inte Custombindningar, har två par hemma (ett par 00 ett par 01 or) och de är aldesles för mjuka för att kunna få ner kraften i backen om man skall skära svängar i höga farter. jag Kör på CFX i år, bra bindning... Ha det! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken Burton snownboard
Tillbaka
Topp