Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
vilken färg gäller på skidkläder i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ugo" data-source="post: 214786" data-attributes="member: 28842"><p>tänk såhär istället:</p><p></p><p>1. Vill du se ut som alla andra? Efter du svarat på denna fråga, gå vidare till nästa.</p><p>2. Vad har 80% av alla i parken? Nu tänker jag inte märken etc. utan färger. När du fått klart för dig på ett ungefär vad alla andra har, då kan du börja kolla runt på olika sidor etc. efter kläder. Utgå vad du svarade på fråga ett och fråga två!</p><p></p><p>Tips. Ett tips är att ha antingen jackan eller byxorna i svart eller vit eller nån annan "basfärg". Annars blir det lite lätt skrikit. Men om du satsar på flera jackor eller byxor så kan du ju mixa alla möjliga färger.</p><p></p><p>Sen, kom ihåg! Det är inte hur du ser ut som avgör hur bra du blir. Visst vill man ha snygga kläder o.s.v, men tänk mer på åkningen istället.</p><p></p><p>Tack för mig!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ugo, post: 214786, member: 28842"] tänk såhär istället: 1. Vill du se ut som alla andra? Efter du svarat på denna fråga, gå vidare till nästa. 2. Vad har 80% av alla i parken? Nu tänker jag inte märken etc. utan färger. När du fått klart för dig på ett ungefär vad alla andra har, då kan du börja kolla runt på olika sidor etc. efter kläder. Utgå vad du svarade på fråga ett och fråga två! Tips. Ett tips är att ha antingen jackan eller byxorna i svart eller vit eller nån annan "basfärg". Annars blir det lite lätt skrikit. Men om du satsar på flera jackor eller byxor så kan du ju mixa alla möjliga färger. Sen, kom ihåg! Det är inte hur du ser ut som avgör hur bra du blir. Visst vill man ha snygga kläder o.s.v, men tänk mer på åkningen istället. Tack för mig! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
vilken färg gäller på skidkläder i vinter?
Tillbaka
Topp