Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Vilken filmkamera?=)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tedenryd" data-source="post: 946056" data-attributes="member: 131093"><p>Nikon d5100, Avant Explorer 1000(?) och Gopro. Av alla dessa tre rekommenderar jag inte Gopron, finns fler nackdelar än fördelar med den. Avant är en skitkamera, knapparna fastnar och skärmen hänger sig osv. Blidkvaliten blir dock hyfsad om man har rätt inställningar. Såklart tycker jag bäst om min systemkamera, finast färger samt bild. Dock lite jobbig att hålla i, men herren skapade inte stativen i onödan. Men som "Markuso" sa, vad är din budget?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tedenryd, post: 946056, member: 131093"] Nikon d5100, Avant Explorer 1000(?) och Gopro. Av alla dessa tre rekommenderar jag inte Gopron, finns fler nackdelar än fördelar med den. Avant är en skitkamera, knapparna fastnar och skärmen hänger sig osv. Blidkvaliten blir dock hyfsad om man har rätt inställningar. Såklart tycker jag bäst om min systemkamera, finast färger samt bild. Dock lite jobbig att hålla i, men herren skapade inte stativen i onödan. Men som "Markuso" sa, vad är din budget? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Vilken filmkamera?=)
Tillbaka
Topp