Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken freestylebräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blizzy" data-source="post: 229850" data-attributes="member: 53949"><p>Är lite svårt att bara se vilken bräda som är "skönast" bara genom att läsa företagens texter.. alla vill ju sälja hehe.. men har hittat Burton Dominant, Bataleon Evil Twin och Rome Graft.. vad säger ni?</p><p>Några andra förslag? Får gärna vara nåt relativt vanligt märke så man kan hitta de enkelt, tänkte köpa på plats i Tignes, frankrike.. tänkte försöka testa på plats också innan jag köper.. men måste ju veta vad jag ska testa!</p><p>Glömde föresten skriva min nivå på åkning (skulle man ju enl den klistrade posten).. jag har åkt nån vecka om året och gjort en säsong.. så ligger väl på en bra medelnivå eller nåt..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blizzy, post: 229850, member: 53949"] Är lite svårt att bara se vilken bräda som är "skönast" bara genom att läsa företagens texter.. alla vill ju sälja hehe.. men har hittat Burton Dominant, Bataleon Evil Twin och Rome Graft.. vad säger ni? Några andra förslag? Får gärna vara nåt relativt vanligt märke så man kan hitta de enkelt, tänkte köpa på plats i Tignes, frankrike.. tänkte försöka testa på plats också innan jag köper.. men måste ju veta vad jag ska testa! Glömde föresten skriva min nivå på åkning (skulle man ju enl den klistrade posten).. jag har åkt nån vecka om året och gjort en säsong.. så ligger väl på en bra medelnivå eller nåt.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken freestylebräda?
Tillbaka
Topp